PM Actueel - Essentiële marketingtools: 'Modern werkgeverschap en employer branding'
Wat zijn voor de eerste lijn en mondzorg essentiële marketingtools bij de profilering van de praktijk? Kirsten Elenbaas-Baane (directeur van Zorgpromotor) neemt je mee bij het onderwerp 'employer branding' en hoe zich dat verhoudt tot 'goed en modern werkgeverschap'.
De juiste zorgmedewerkers vinden en binden, wordt een steeds grotere uitdaging. Vooral nu het aantal vacatures in de zorg toeneemt. Een goede onderscheidende positionering en daaruit voortvloeiende propositie is niet alleen belangrijk naar patiënten toe, maar minstens zo belangrijk naar bestaand en nieuw personeel. Hiermee kun je het verschil maken ten opzichte van andere praktijken.
In het webinar krijg je veel praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt.
Vragen waar je antwoord op krijgt:
• Hoe bepaal ik mijn employer branding-propositie?
• Hoe maak ik van mijn medewerkers ambassadeurs van de praktijk?
• Hoe trek ik de juiste kandidaten aan?
• Hoe zorg ik dat medewerkers zich duurzaam willen verbinden aan mijn praktijk?
Lees hierover ook het interview: Kirsten Elenbaas-Baane: ‘Bij employer branding hoort simpelweg: beloftes nakomen’